  • 1. Data: 2003-04-05 12:53:20
    Temat: Przeterminowany towar
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Kupiłem dzisiaj w slepie olej. Po przyjściu do domu okazało się, że jest on
    przeterminowany. Jest napisane: "Najlepiej spożyć przed: 03.04.2003r." Czy 2
    dni po terminie. Czy towar ten mógł być sprzedany? Czy powinien być jakoś
    specjalnie oznaczony? czy mam prawo do zwrotu pieniędzy?

    Bartek

  • 2. Data: 2003-04-05 17:00:55
    Temat: Re: Przeterminowany towar
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy towar ten mógł być sprzedany?

    Nie jako towar spożywczy.

    | Czy powinien być jakoś specjalnie oznaczony?

    Nie powinien znaleźć się na półce.

    | Czy mam prawo do zwrotu pieniędzy?

    Tak.

  • 3. Data: 2003-04-05 19:28:07
    Od: "Artur Filipczak" <t...@p...pl>

    Robert Tomasik typed:

    > Nie jako towar spożywczy.

    > Nie powinien znaleźć się na półce.

    > Tak.

    Przy okazji napisz do Inspekcji Handlowej - ja tak zrobilem i potem
    otrzymalem pismo od nich (Inspekcji), ze przeprowadzono kontrole,
    zakwestionowano kilka produktow oraz sposob ich przechowywania a takze
    nalozono kare pieniezna.

    --
    "Dr Hooke nie mógł uczynić tego, do czego pretenduje...
    Wiem, że jest zbyt słaby w geometrii, by to uczynić."