  • 1. Data: 2005-07-04 10:21:06
    Temat: Z winy dewelopera nie moglem wyjechac z garazu ??? Jak ich ukarac
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Przez niedbalstwo wykonawcy mojego budynku, w okolo 2 lata po oddaniu i
    wykonczeniu obiektu w piwnicy w hali garazowej oderwaly sie od sufitu koryta
    z kablami na dligosci okolo 10m nad wjazdami do garazy.
    Ogolnie wina jest bez dyskusyjnie po stronie wykonawcy (za malo kolkow)
    kable waza okolo 15-20kg na metr... Calosc przy spadaniu mogla spokojnie
    zabic czlowieka, wiszace kable uniemoliwily mi otwarcie bramy wyjazdowej z
    garazu.. W zwiazku z tym spoznilem sie do pracy 2h .. a moja kobitka wziela
    taxowke. Pani administratorka obiecala ze kable zostana usuniete w 1h..
    panowie przyjechali i powiedzili ze zajmie im to 2dni...
    Wspolnota jest ubezpieczona (choc to nie jej wina) .. jak ustrzec sie od
    tego by:
    - to nie wspolnota ponosila kosztu remontu
    - odzyskac pieniadze za spoznienie do pracy i taxi
    ??
    Profilaktycznie zrobilem fotki po zdazeniu, mysle ze kwalifikuje sie to jako
    katostrofa budowalna (ciezkie kable mocy)

  • 2. Data: 2005-07-05 12:09:24
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    http://sadlowski.galeria24.pl/Travel/Foto/Ataner/kat
    astrofa1.jpg
    http://sadlowski.galeria24.pl/Travel/Foto/Ataner/kat
    astrofa2.jpg

  • 3. Data: 2005-07-07 23:35:52
    Od: fan <g...@h...com>

    Robcio wrote:
    > http://sadlowski.galeria24.pl/Travel/Foto/Ataner/kat
    astrofa1.jpg
    > http://sadlowski.galeria24.pl/Travel/Foto/Ataner/kat
    astrofa2.jpg

    Pozbawienie uprawnien od reki za taka durnote. Koryto zostalo polozone
    na podporkach, ktore przymocowano do sciany czyms bardzo slabym juz na
    oko.

    Wystaw w sieci fotografie z opisem i laurka dla wykonawcy. I jedz
    nazwiskami.

  • 4. Data: 2005-07-08 13:08:29
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > oko.
    >
    > Wystaw w sieci fotografie z opisem i laurka dla wykonawcy. I jedz

    No wyraznie tak bylo.. za male kolki i za malo kolkow.
    Nie znam nazwisk wykonawcow.
    Rece opadaja