    From: "Tomasz Pokornowski - SP7UTO" <t...@s...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Z A K A Z F O T O G R A F O W A N I A !!! > FINAŁ !
    Date: Mon, 14 Apr 2003 20:09:43 +0200

    Drodzy grupowicze !

    BARDZO serdecznie dziękuję za WSZYSTKIE głosy w dyskusji n/t zakazu
    fotografowania ! Myślę, że informacje zawarte w tym wątku są cenne dla
    wielu - dla mnie bez wątpienia.
    Przedstawię Wam teraz finał mojej przygody w supermarkecie.
    Po południu napisałem oficjalną prośbę adresowaną do "Alberta" by podano mi
    kontakt e-mail`owy do bezpośredniego zwierzchnika kierownictwa lokalnego
    sklepu.
    Zatelefonował do mnie (nie odpowiadając na e-mail) Pan pełniący funkcję
    District Manager Ahold Polska. Zapytał o co chodzi, zrelacjonowałem całe
    zdarzenie, poinformowałem o wszystkich szczegółach sprawy. Człowiek ten
    przeprosił za zachowanie personelu, stwierdził SAM, że ludzie ci POWINNI na
    moją prośbę podać wtedy kontakt do niego.
    Zaoferował nawet, że przekaże mi interesujące mnie "klatki" zarejestrowane
    przez ich telewizję przemysłową :) Poinformował mnie, że jest mu przykro z
    powodu straconych ujęć. Miły człowiek zapewnił, że przy okazji kolejnej
    akcji harcerzy wyda dla mnie stosowną zgodę na fotografowanie uwijającej się
    przy kasach młodzieży. Tak więc wierzmy w ludzi i starajmy się z nimi
    rzeczowo rozmawiać. Życzę wszystkim doskonałych fotek i jak najmniej
    tabliczek informujących o zakazach fotografowania. Teraz wiem na pewno jak
    powinniśmy się w sytuacjach podobnych do mojej zachowywać. Wielkie dzięki za
    owocną wymianę poglądów !

    pozdrawiam, wdzięczny

    Tomasz Pokornowski - SP7UTO