  • 1. Data: 2007-10-20 10:47:41
    Temat: Wzór wstępnej umowy cywilno-prawnej na zakup nieruchomości
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

    Witam

    Chcę złożyć w banku wniosek kredytowy a nie mam pewności czy otrzymam
    pozytywną decyzję kredytową. Powiedziano mi w banku, że mogę złożyć zwykłą
    umowę cywilno-prawną do wniosku aby nie eskalować niepotrzebnie kosztów.
    Oczywiście po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przed zapłatą zostanie zawarta
    właściwa umowa notarialna. Czy ktoś może mi podesłać taki wzór umowy lub
    przesłać linka gdzie takie coś mógłbym znaleźć? Z góry bardzo dziękuję za
    pomoc!

    Pzdr
    Erni

  • 2. Data: 2007-10-20 13:37:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 20 Oct 2007 12:47:41 +0200, Ernst napisał(a):

> [...]
    > wniosku aby nie eskalować niepotrzebnie kosztów. Oczywiście po
    > pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przed zapłatą zostanie zawarta właściwa

    No to ja Ci powiem, że troszkę robią Cię w balona. Bo może się zdarzyć,
    że sprzedający się wycofa z zamiaru podpisania kolejnej umowy
    przedwstępnej, z czasem sytuacja zacznie się komplikować, zaś bank -
    jeśli do określonego czasu nie będziesz miał finalnej umowy zawartej w
    formie aktu notarialnego - wypowie Ci umowę kredytową i oskubie do
    ostatniego piórka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-10-20 13:56:10
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

> [...]
    > jeśli do określonego czasu nie będziesz miał finalnej umowy zawartej w
    > formie aktu notarialnego - wypowie Ci umowę kredytową i oskubie do

    Niezupełnie - chodzi o moment uzyskania decyzji kredytowej. Po tym momencie
    podpisuję umowę notarialną. Jeśli nie doniosę bankowi dokumentów to nie będą
    dalsze kroki prowadzone i żadne opłaty pobierane. Jeśli sprzedający się
    wycofa - trudno, stracę tylko trochę czasu.
    Pzdr
    Erni