    From: "Auto" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy z komisem
    Date: Fri, 26 Mar 2010 08:49:18 +0100

    W dniu 01.03.2010 zakupiłem samochód w komisie samochodowym. Jestem
    osobą fizyczną, nie przedsiębiorcą. Została wystawiona FV marża oraz
    przekazana umowa między Komisantem i Komitentem.
    Samochód był sprowadzony z zagranicy, niezarejestrowany i bez
    ważnego ubezpieczenia.
    Samochód został zarejestrowany najszybciej jak się dało tj. w dniu
    04.03.2010, ubezpieczony i odebrany z komisu.
    W dniu 04.03.2010 dokonałem pierwszej jazdy próbnej i stwierdziłem
    usterkę w postaci nie załączania się 4 (ostatniego biegu) w
    automatycznej skrzyni biegów (są tylko 3 biegi do przodu).
    Próbowałem naprawiać samochód na własną rękę (wiadomo, każde auto
    używane wymaga odpowiednich nakładów i nie chciałem robić problemu).
    Niestety nikt się nie chce podjąć, problemem jest błąd elektryczny,
    brak powszechnej dokumentacji auta co wymusza rozebranie prawie
    całego samochodu i zmierzenie napięcia na każdym z przewodów.

    Nie chodzi tu już o pieniądze na naprawę ale brak czasu na
    przestawianie auta do kolejnych serwisów i usłyszeniu - niestety nie
    jesteśmy w stanie zdiagnozować, zbyt wiele punktów do sprawdzenie
    etc.

    jestem zdecydowany na odstąpienie od umowy (pomimo poniesienia
    dodatkowych nakładów) lub naprawę na koszt sprzedawcy (o ile okaże
    się to skuteczne w odpowiednio krótkim czasie bo muszę czymś
    jeździć).

    Szukam wzoru pisma z odpowiednio sformułowanym roszczeniem do komisu
    lub odpłatnej pomocy prawnika najchętniej południowa część W-wy
    (proszę o podanie telefonu lub priva)