  • 1. Data: 2002-03-19 19:30:16
    Temat: Wyzsza Szkola Bankructwa
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    Czesc.

    ukonczylem jedna taka "pseudo" uczelnie.
    Ucza marnie te prywaciaki, za to wymagania finansowe wielkie.
    Odsetki mi policzono od 2000 w pol roku w wysokosci 2000 za nieplacenie
    czesnego.
    Czesne splacilem, nie mam na odsetki.
    W umowie byl zapis o karach za niesplacanie : 2 zl od kazdej naleznosci za
    dzien ( nawet od 0,01 zł ).
    I tak to wlasnie uroslo.
    Teraz po obronie nie chca mi wydac dyplomu do czasu splacenia odsetek.
    To jest chyba bezprawie.
    Poza tym brak logiki ; nie mam kasy, nie mam dyplomu, nie mam pracy, nie mam
    kasy..
    Zamierzam sprawa zainteresowac lokalne media.
    Pokaze jak latwo zrobic z 2000 czesnego za semestr 6000 do zaplaty. ( kary,
    przedluzenia, dodatkowe oplaty za czesne az do zlozenia pracy dyplomowej,
    itd ).

    Czy takie oplaty sa zgodne z prawem ?
    Jak zmusic uczelnie do wydania dyplomu ?
    Do jakiej instancji sie zwrocic ??

    Dodam, ze pisma nie skutkuja, bo mila pani w dziekanacie powiedziala, ze
    maja juz cala szuflade takich,
    wiec moge sobie darowac...

    Prosze o odpowiedz,
    Zdesperowany.