  • 1. Data: 2009-02-22 14:03:03
    Temat: Wywiad gospodarczy- co można, a co nie ?
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Bardzo proszę o pomoc.
    Prowadzę działalność gospodarczą i mam podstawy twierdzić,
    że konkurencja działa w szarej strefie.
    1. Czy mam prawo do ich klientów wysłać maila z pytaniem o to
    czy dostali Fakturę/paragon od konkretnego sprzedawcy ?
    I czy na tym dokumencie widniał koszt wysyłki ?
    Czy nie jest to niezgodne z prawem ?
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-22 14:07:35
    Temat: Re: Wywiad gospodarczy- co można, a co nie ?
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy dostali Fakturę/paragon od konkretnego sprzedawcy ?
    > I czy na tym dokumencie widniał koszt wysyłki ?

    Po co sobie komplikujesz życie. Masz prawo spytać o to co chcesz wiedzieć
    Urząd Skarbowy. A urząd ma obowiązek ci odpowiedzieć. Będą o wiele
    skuteczniejsi i jest szansa że po ryju nie dostaniesz.

  • 3. Data: 2009-02-22 15:16:51
    Temat: Re: Wywiad gospodarczy- co mozna, a co nie ?
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <gnrm77$ns5$1@inews.gazeta.pl>,
    s...@N...gazeta.pl says...>
    > <m...@W...gazeta.pl> napisa?(a):

    > Po co sobie komplikujesz ?ycie. Masz prawo spyta? o to co chcesz wiedzie?
    > Urz?d Skarbowy. A urz?d ma obowi?zek ci odpowiedzie?. B?d? o wiele
    > skuteczniejsi i jest szansa ?e po ryju nie dostaniesz.

    Z tym poryjem to bym tak nie przesadzal. Szansa rosnie wprost
    proporcjonalnie do tego jak skuteczny bedzie US.

  • 4. Data: 2009-02-22 16:54:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <r...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > In article <gnrm77$ns5$1@inews.gazeta.pl>,
    > s...@N...gazeta.pl says...>
    > Z tym poryjem to bym tak nie przesadzal. Szansa rosnie wprost
    > proporcjonalnie do tego jak skuteczny bedzie US.

    Z tym, że Urząd Skarbowy zasadniczo nie powinien ujawnić jego danych
    osobowych, a kontrahenci zapytani mogą o tym poinformować zainteresowanego.
    To zwiększa rażąco szanse jakiś mniej lub bardziej formalnych reperkusji.

  • 5. Data: 2009-02-22 22:39:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > osobowych, a kontrahenci zapytani mogą o tym poinformować
    > zainteresowanego. To zwiększa rażąco szanse jakiś mniej lub bardziej

    Ale wobec US, a nie pytającego.

    Ja np. mogę jakiegoś policjanta poprosić o wyciągniecie danych w
    kartoteki jakiegoś obywatela (z notatkami służbowymi dzielnicowego
    włącznie), ale jeśli on mi te dane przekaże, to on ma problem, a nie ja
    (no, chyba że prośba była poparta argumentem finansowym albo innym
    nielegalnym, ale to inna sprawa ;) )

  • 6. Data: 2009-02-23 17:02:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    > Ja np. mogę jakiegoś policjanta poprosić o wyciągniecie danych w
    > kartoteki jakiegoś obywatela (z notatkami służbowymi dzielnicowego
    > włącznie), ale jeśli on mi te dane przekaże, to on ma problem, a nie ja

    A art. 18 kk (podżeganie)?