    From: "Gynosaurus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrzucony ze spółki cywilnej !?
    Date: Tue, 3 Oct 2006 00:34:15 +0200

    Tydzień temu telefonicznie uzyskałem informację od moich dwu wspólników (ja
    jestem trzecim i ostatnim), że "natychmiast potrzebne jest ksero mojego
    dowodu
    osobistego i podpis na wniosku o zawarcie umowy leasingowej". We wniosku
    (gotowym) o zawrcie tej umowy z lesingodawcą
    okazało się, że umieszczono w treści jednocześnie zgodę na udostępnienie
    danych
    osobowych oraz swobodne (!) nimi dysponowanie przez niego. Wobec
    powyższego mailem zadałem lesingodawcy pytanie, jak się to ma wobec
    stwierdzenia Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych o niezgodności
    z prawem takich "wplecionych" klauzul. Oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi.
    Natomiast dziś na moim biurku pojawiło się pismo o wykluczeniu mnie ze
    spółki z
    powodu "hamowania rozwoju spółki" sygnowane "większością 2/3 głosów".
    Nadmieniam, że w umowie spółki (notarialnej, choć to spółka cywilna) jest
    klauzula,
    według której do zawarcia umowy z bankiem wystarczy reprezentacja 2
    wspólników. Nie chcę zabić, więc proszę Szanownych Kolegów Prawników (którzy
    nieraz pobłądzili do mojego akademika i tam byli przywracani do świata
    żywych) o
    rewanż za te samarytańskie usługi i wsparcie. Co mam zrobić (oprócz
    zabójstwa)?