  • 11. Data: 2019-08-20 02:57:38
    Temat: Re: Wyrok w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-19, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > No bo zabroniłeś żonie wstąpić do związków zawodowych, które by jej przecież
    zbiorowo broniły.

    > http://gsk-solidarnosc.pl/wp-content/uploads/2013/09
    /Pracodawca-przed-sądem-pracy.pdf

    > -----

    A przede wszystkim bo pozwoliłeś żonie pójść do pracy zamiast kazać jej
    siedziec w domu i wychowywać dziedzi na wzorowych katopatriotów.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-08-20 03:14:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 07:39, Shrek pisze:
> [...]
    > KPC należy wziąć pod uwagę fakty związane z samym przebiegiem procesu,
    > szczególną zawiłość lub precedensowy charakter sprawy albo subiektywne
    > przekonanie powoda co do zasadności zgłoszonego roszczenia. Zdaniem
    > Sądu, takie okoliczności zachodzą w niniejszej sprawie. Mając na uwadze
    > charakter roszczeniapowódki, jej przekonanie co do zasadności
    > zgłoszonego żądania, chęci podjęcia pracyu pozwanego Sąd odstąpił od
    > obciążania powódki kosztami procesu.
    > Mając na uwadze przytoczone wyżej motywy, na podstawie powołanych
    > przepisów Sąd wyrokował jak w sentencji.

    Ilo m-czna odprawę twoja żona dostała za zbiorowe zwolnienia-likwidację
    tej :firmy"?
    Na pośredniaku będzie mogła otrzymywać 80% wybagrodzenia przez pół roku.
    Moze przynajmniej tych praepisóww nie zlikwidowali.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-08-20 05:48:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2019 o 01:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > No bo zabroniłeś żonie wstąpić do związków zawodowych, które by jej
    > przecież zbiorowo broniły.
    >
    > http://gsk-solidarnosc.pl/wp-content/uploads/2013/09
    /Pracodawca-przed-sądem-pracy.pdf

    LOL;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-08-20 07:04:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 21:48, u2 pisze:

    > znowu pudło, dla mnie jesteś pozytywnym bohaterem

    To masz dziwną manierę wyrażania pozytywnych uczuć:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2019-08-21 20:30:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 21:48, u2 pisze:

    > znowu pudło, dla mnie jesteś pozytywnym bohaterem, denerwujesz się jak
    > coś jest po nie twojej myśli, to zupełnie tak jak w moim przypadku,
    > tylko że ja w sądach byłem kilka latek i nie udawałem durnia, pisałem na
    > czas apelacje

    Spokojna poczochrana. Poszła apelacja. RPO też napskrobał swoją.

    Zobaczymy, ale sukcesów nie wróżę - nie po to zrobili "reformę", żeby
    obywatel wygrywał z państwem.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-08-21 20:53:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.08.2019 o 20:30, Shrek pisze:

    > Spokojna poczochrana. Poszła apelacja. RPO też napskrobał swoją.
    >
    > Zobaczymy, ale sukcesów nie wróżę - nie po to zrobili "reformę", żeby
    > obywatel wygrywał z państwem.

    ano z nadzwyczajną kastą marne szanse na sprawiedliwy wyrok, ale nie
    trać nadziei i nie obwiniaj pisiorów, którzy wierzą że zbawi ich
    ukrzyżowany Jezus Chrystus:)

    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-08-23 23:24:40
    Od: n...@o...pl

    w <5d5afbce$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Natomiast ciekawi mnie twoja opinia o mnie. Na jakiej podstawie
    > twierdzisz, że to ja jestem negatywnym bohaterem tej sprawy?

    Bo on jest nieudolnym cwaniaczkiem skutecznie wydojonym przez dobrą zmianę,
    której poświęcił całe życie a tak niecnie się z nim obeszli.

    Dziwne że w ogóle z tym palantem dyskutujesz...

  • 18. Data: 2019-08-23 23:32:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 23:24, n...@o...pl pisze:

    > Bo on jest nieudolnym cwaniaczkiem skutecznie wydojonym przez dobrą zmianę,
    > której poświęcił całe życie a tak niecnie się z nim obeszli.
    >
    > Dziwne że w ogóle z tym palantem dyskutujesz...

    ano, dziwny jest ten świat:)

    --
    I love love

  • 19. Data: 2019-10-21 14:37:12
    Temat: Napisal na Facebooku o upadlosci Poczty Polskiej zostal zwolniony
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/praca
    /poczta-polska-zwolnila-pracownika-za-wpis-na-facebo
    oku/vvbq1xe

  • 20. Data: 2019-10-22 02:01:32
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 03:14, Animka pisze:

> [...]
    > Na pośredniaku będzie mogła otrzymywać 80% wybagrodzenia przez pół roku.
    > Moze przynajmniej tych praepisóww nie zlikwidowali.

    Tnij cytaty, babo, to raz. Dwa - nie trafiasz we właściwe klawisze.

    --

    P.