  • 1. Data: 2006-01-06 07:53:25
    Temat: Wyrejestrowano (już) nie moje auto
    Od: "Andrzej S." <a...@b...vectranet.pl>

    Dzien dobry!

    Po kilku latach od sprzedania auta przyszlo pismo, ze wyrejestrowano je
    na wniosek obecnego wlasciciela, tu adres, itd. Za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru. Z pouczeniem, ze moge sie odwolac.

    Co za cholera? Czy powinno mnie to obchodzic? Bardzo prosze o pomoc.
    --
    A S

  • 2. Data: 2006-01-06 18:34:00
    Temat: Re: Wyrejestrowano (już) nie moje auto
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Andrzej S." <a...@b...vectranet.pl> napisal w
    wiadomosci news:dpl7td$5sl$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> [...]
    > potwierdzeniem odbioru. Z pouczeniem, ze moge sie odwolac.
    > Co za cholera? Czy powinno mnie to obchodzic? Bardzo prosze o pomoc.

    Raczej blad. Ale mozesz dla grandy zlozyc odwolanie bez uzasadnienia.