  • 1. Data: 2006-01-06 06:35:09
    Temat: Umowa pomiedzy dwoma Sp z.o.o reperzentowanymi przez ta sama osobe
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Czy moga podpisac ze soba umowe dwie Spolki z o.o.,ale spolki te
    reprezentowane sa przez ta sama osobe w postaci prezesa zarzadu (zarzady
    sa jednoosobowe zarowno w jednej jak i drugie spolce).

    Bardzo prosze o konkretna odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-01-06 07:50:09
    Od: "Bartosz Banduła" <b...@w...edu.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reprezentowane sa przez ta sama osobe w postaci prezesa zarzadu (zarzady
    > sa jednoosobowe zarowno w jednej jak i drugie spolce).

    Witaj!

    Teoretycznie tak bo umowę spółki cywilnej zawierana jest między sp. zoo jako
    podmiotami KSH mającymi osobowość prawną,
    Jednak moim zdaniem lepiejbybyło, abyś udzielił pełnomocnictwa szczególnego
    na ten cel np wiceprezesowi jedenj ze spółek i będzie to lepiej wyglądało.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-06 08:38:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fReLuZ napisał(a):
> [...]
    > reprezentowane sa przez ta sama osobe w postaci prezesa zarzadu (zarzady
    > sa jednoosobowe zarowno w jednej jak i drugie spolce).

    Przecież ci podałem konkretną odpowiedź, leniu jeden - zajrzyj do kc.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2006-01-06 08:39:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Bartosz Banduła napisał(a):

    > Teoretycznie tak bo umowę spółki cywilnej zawierana jest między sp. zoo jako
    > podmiotami KSH mającymi osobowość prawną,

    Co to za odpowiedź o spółce cywilnej. Nie na temat.

  • 5. Data: 2006-01-06 10:51:31
    Od: ALIEN74 <a...@g...pl>

    fReLuZ napisał(a):
> [...]
    > reprezentowane sa przez ta sama osobe w postaci prezesa zarzadu (zarzady
    > sa jednoosobowe zarowno w jednej jak i drugie spolce).

    Teoretycznie tak, ale lepiej żeby ktoś z Rady Nadzorczej albo wspólników
    to też podpisał z jednej i drugiej strony.

  • 6. Data: 2006-01-06 12:48:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ALIEN74 napisał(a):

    > Teoretycznie tak, ale lepiej żeby ktoś z Rady Nadzorczej albo wspólników
    > to też podpisał z jednej i drugiej strony.

    Najlepsze są odpowiedzi ignorantów.