  • Data: 2008-04-29 18:44:57
    Temat: Wypowiedzenie ustnej umowy najmu mieszkania
    Od: "flashgo" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wypowiedziec ustna umowe wynajmu mieszkania ?
    Wynajmuje komus mieszkanie od stycznia 2008r , czyli z tego co sie orientuje
    obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia.
    Osoba wynajmujaca przestala placic, wymienila wkladki w zamku i nie wpuszcza
    mnie do mieszkania. Wiem ze jakbym spotkal sie na zywo to mogl bym wreczyc
    mu wypowiedzenie (chyba przy swiadkach).
    Jakie jeszcze inne metody mi zostaja ?
    Dodatkowo jeszcze ustna forma umowy :(

    Poza tym czy musza minac 2 okresy rozliczeniowe nie placenia zanim bede mogl
    cos zrobic ?

    Czy moge probowac odciac mu jakies media ? (internet,gaz,prad ...)