    From: "dK" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Date: Sat, 26 Mar 2011 19:16:16 +0100

    Uwaga na kolejnych szmaciarzy. Tak nazywam firmy, które w chamski sposób
    próbują utrzymac klientów jak najdłużej ściągając za zaszczyt bycia klientem
    odpowiednia kasę.
    Chodzi o jedną z platform telewizji satelitarnej.

    Umowy tejże platformy nie można wypowiedzieć w ich punktach sprzedaży.
    Panienka a moze już pani oznajmiła, że trzeba napisać wypowiedzenie.
    W wypowiedzeniu należy podać numer karty, adres i i PESEL, a następnie
    wysłać Pocztą poleconym.

    Byłoby może to i tylko oznaką braku profesjonalizmu firmy, ale panienka/pani
    oznajmiła dodatkowo, że okres trzymiesięcznego wypowiedzenia będzie liczony
    nie od daty nadania listu poleconego, ale od dnia kiedy mój list raczy Firma
    odebrać(!!!!)
    Wysyłając list nie mam oczywiście żadnego potwierdzenia, że wola rozwiązania
    umowy znajduje sie w kopercie, a tym bardziej zupłnie nieistotny jest dla
    szmaciarzy ani termin kiedy taka wola formalnie została sporządzona, ani
    nawet data stępla pocztowego. Chodzi o to, że za te kilka dni a może i
    wiecej, bo nie mogę zakąłdać w 100% że moja wola wypowiedzenia w ogóle
    dotrze do "kompetentnych" osób klient będzie dojony z kasy.
    Nie mam tu oczywiście pretensji do tych 3 miesiecy, bo było to w umowie jak
    byk, ale nic w umowie nie napisano o terminie w którym wypowiedzeni zaczyna
    biec.

    Pozdrawiam
    dK