  • 1. Data: 2007-01-31 18:06:49
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktoś może mi powiedzieć, kiedy pracodawca może dać pracownikowi
    wypowiedzenie umowy o prace. Umowa zawarta była na czas nieokreślony,
    pracownik jest zatrudniony w zakładzie 17 lat.Jak to regulują przepisy.
    Szukałam w kodeksie pracy, ale jakoś nie mogę znaleźć. Pewnie nie umiem
    szukać. Dziękuję za odpowiedź.
    Bernadeta Hołda

  • 2. Data: 2007-01-31 18:42:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Bernadeta Hołda napisał(a):
    > Czy ktoś może mi powiedzieć, kiedy pracodawca może dać pracownikowi
    > wypowiedzenie umowy o prace.

    zasadą jest, że kiedy chce (o ile potrafi je uzasadnić), od zasady są
    wyjątki

    KG

  • 3. Data: 2007-01-31 20:01:00
    Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl>

    > zasadą jest, że kiedy chce (o ile potrafi je uzasadnić), od zasady są
    > wyjątki
    To jest jasne. Bardziej interesuje mnie czas w jakim może wręczyć
    wypowiedzenie. Słyszałam, ze ma to być pod koniec miesiąca w dniu
    roboczym. Nigdzie jednak nie mogę znaleźć szczegółów na ten temat.
    Interesuje mnie podstawa prawna tego problemu.

    Bernadeta Hołda

  • 4. Data: 2007-01-31 20:07:36
    Od: KrzysiekPP <jimi@nospam_ceti.pl>

    > wypowiedzenie. Słyszałam, ze ma to być pod koniec miesiąca w dniu
    > roboczym. Nigdzie jednak nie mogę znaleźć szczegółów na ten temat.

    Moze to byc dowolny moment ... nawet poza godzinami pracy, tj. wręcza je
    wtedy listonosz :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2007-01-31 21:41:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:epqsi5$dq5$1@inews.gazeta.pl Bernadeta Hołda
    <b...@w...pl> pisze:

    > Słyszałam, ze ma to być pod koniec miesiąca w dniu roboczym.
    Słuchasz niewłaściwych ludzi.

    > Nigdzie jednak nie mogę znaleźć szczegółów na ten temat. Interesuje mnie
    > podstawa prawna tego problemu.
    Jest nią kodeks pracy oraz - po części, w pewnych szczegółach - kodeks
    cywilny.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-31 22:00:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prac
    Od: "paola" <p...@w...pl>

    kodeks pracy w art. 32 - 43 w oddziale 3 rozdziału II reguluje kwestie
    rozwiązania stosunku pracy. Tam poszukaj odpowiedzi na twoje watpliwosci.

  • 7. Data: 2007-01-31 22:10:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:epr3iq$qvc$1@atlantis.news.tpi.pl paola

    > kodeks pracy w art. 32 - 43 w oddziale 3 rozdziału II reguluje kwestie
    > rozwiązania stosunku pracy. Tam poszukaj odpowiedzi na twoje watpliwosci.
    Ja nie mam w tej kwestii większych wątpliwości. Tobie zaś doradzam - dużo
    poczytaj, doucz się, popytaj obytych w temacie i dopiero potem pisz te swoje
    "odkrycia".

    --
    Jotte

    PS. Aha - skonfiguruj sobie OE prawidłowo, zapoznaj się z zasadami pisania
    na newsy a pisz jak już to zrobisz.