  • 21. Data: 2004-12-16 11:46:10
    Temat: Re: Wypadek w sklepie - pilne...
    Od: "Łukasz " <l...@g...pl>

    Pawel Kozik <p...@n...pl> napisał(a):

    > glupia baba za przeproszeniem, a skad ona wiedziala, ze byl otwarty, jesli
    > wiedzialaby to powinna go zakrecic.. eh, desipere est iuris gentium.

    > czasami trzeba z buta dostac zeby oprzytomniec i troche bardziej uwazac...
    > ja dostalem, i zawsze czytam co podpisuje od deski do deski
    > a panska dziewczyna moze bedzie uwazniej podnosila lakier ;d

    Przepraszam, ale brak mi slow do Pana. Piaty chyba raz powtarzam ze nie dalo
    sie tego zauwazyc czy przewidziec. Gdyby sie dalo to uznalbym wine mojej
    dziewczyny i nie zadalbym zwrotu kasy...

    > nie szanowny panie, gdyby chodzilo o 10000 to pewnie zaczalbym bieganine po
    > sadach /zakladajac swiadomosc racji/ ale za nieuprana kurtke, no chyba, ze to
    > najnowsza kurteczka od g. armanii. - zwracam honor w takim razie ;) ;)

    Moze dla Pana kilkaset zlotych to "pestka" ale dla kogos kto studiuje to
    wydanie 200 zlotych na kurtke po to zeby zaraz wydac je jeszcze (plam nie da
    sie sprac - opinia prali chemicznej) raz to niestety malo komfortowa sytuacja..

    > POZDRAWIAM

    Jeszcze raz pozdrawiam
    Łukasz