eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek w pracy-pytanie dotyczy jednorazowego odszkodowania w ZUS › Wypadek w pracy-pytanie dotyczy jednorazowego odszkodowania w ZUS
    From: "piotr" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypadek w pracy-pytanie dotyczy jednorazowego odszkodowania w ZUS
    Date: Thu, 21 Aug 2003 14:51:11 +0200

    Miałem w lutym 2003 r wypadek w pracy. Leczenie zakończyłem w czerwcu 2003
    r, wtedy też złożyłem dokumenty mi. historie choroby do ZUS.
    Pytanie dotyczy stawek za procent uszczerbku na zdrowiu do 1 kwietna 2003
    stawka ta wynosiła ok 470 zł za 1 %, natomiast po 1 kwietania 2003r 341 zł
    za 1 % uszczerbku, ustawa obowiązuje od 1 stycznia 2003 (stawki w ustawie
    obowiązują od 01.04.2003 do 31.03.2004r). Interesuje mnie jak stawka powinna
    mnie dotyczyć czy ta która obowiązywała w dniu wypadku, czy ta która
    obowiązuje w dniu złożenia dokumentów ( zakonczenie leczenia) do ZUS
    Dziekuje za odpowiedz