  • 1. Data: 2005-11-27 21:53:30
    Temat: Wypadek w pracy
    Od: "fast 2 fast" <o...@w...pl>

    witam,
    mam kilka pytan odnosnie tematu, tylko najpierw naswietle sytuacje.

    Znajomy jakies 6 miesiecy temu poszedł do pracy do jakiegos sklepu,przez 3
    miesiac nikt go tam nie zarejsrował i pracował na czarno, później
    stwierdził ze w związku z tym pójdzie sie zarejestrowac na kuroniówke,
    pracował dalej. miesiac temu łaskawie ktos go zapytał czy go
    zarejestrowac, odpowiedzial ze zarejestrował sie i bierze pieniazki z
    zasiłku wiec mu nie zalezy na tym. Pech chciał że ostatnio miał wypadek w
    pracy, przewrócił sie i ma złamany kregosłup, na szczescie rdzen jest
    cały. Lezy w szpitalu, pół roku nie nie bedzie pracował, nigdy nie bedzie
    juz nic dziwigał, ból jaki ma teraz zostanie na zawsze, ma na wychowaniu
    dziecko...
    Szef stwierdził ze moze go teraz jakos tam zarejestrowac, zeby miał
    swiadczenie itp.
    Pytanie jest proste co robić ??? walczyc w sądzie ? Zgodzić sie na
    zarejstrowanie ?
    Prosze o pomoc
    fast 2 fast
    xj600n'96 - na wydaniu -
    Piaseczno City

  • 2. Data: 2005-11-27 23:34:23
    Temat: Re: Wypadek w pracy
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "fast 2 fast" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie jest proste co robić ??? walczyc w sądzie ? Zgodzić sie na
    > zarejstrowanie ?
    > Prosze o pomoc

    A czy osoba zarejestrowana jako bezrobotna nie ma przypadkiem ubezpieczenia
    zdrowotnego oplacanego przez PUP?

    co do rejestracji przez pracodawce 1. to sprawa dla prokuratora 2. Prawo nie
    dziala wstecz...

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 3. Data: 2005-11-28 07:34:11
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Natychmiast do PiPu, pracodawca będzie jedynie obiecywał, starając się
    przeciągnąć sprawę.

  • 4. Data: 2005-11-28 07:38:13
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A czy osoba zarejestrowana jako bezrobotna nie ma przypadkiem
    > ubezpieczenia
    > zdrowotnego oplacanego przez PUP?

    Ma. Poza tym koleś co miesiac poświadczał, ze nie pracuje i nie osiąga
    zadnych dochodów. Urząd Pracy napewno mu tego nie podaruje.

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-11-28 18:41:14
    Od: "fast 2 fast" <o...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 08:34:11 +0100, Marcin Szawurski <x...@x...pl> napisał:

    > Natychmiast do PiPu, pracodawca będzie jedynie obiecywał, starając się
    > przeciągnąć sprawę.

    Sprwa się ruszyła... pracodawca chce podpisac umowę i zgłosic wypadek,
    niby wszystko oki ale niestety na najniższej krajowej, czy mozna np
    "poprosić" go o podpisanie umowy na wyższe wynagrodzenie ? perspektywa
    leczenia i rehabilitacji to około 1,5 roku a ktos kto ma rodzine na
    utrzymaniu i nie może pracowac, to raczej nie da sobie rady za 600 zł.
    Byłem dzis na Kruczej w wawie i rozmawiałem z miła Pania, ona właśnie
    poleciła podpisac umowę i dopilnowac zgłoszenia wypadku, takze mysle ze te
    watpliwosci sa juz jasne.

    --
    fast 2 fast
    xj600n'96 - na wydaniu -

  • 6. Data: 2005-11-28 22:53:53
    Od: "fast 2 fast" <o...@w...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2005 22:53:30 +0100, fast 2 fast <o...@w...pl> napisał:

> [...]
    > swiadczenie itp.
    > Pytanie jest proste co robić ??? walczyc w sądzie ? Zgodzić sie na

    Jeszcze raz prosze o jakąś pomoc... moze ktos jest w stanie cos
    podpowiedzieć, w jaki sposób najlepiej będzie to załatwic.

    --
    fast 2 fast
    xj600n'96 - na wydaniu -