  • 1. Data: 2005-11-27 21:45:48
    Temat: 'Wlasne' pismo notarialne
    Od: "Tomik" <t...@w...pl>

    Witam.
    Czy moge sam napisac oswiadczenie zrzeczenia sie spadku i dac notariuszowi
    do podpisania/osteplowania, czy tez owe pismo musi byc przygotowane przez
    notariusza?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-27 21:51:24
    Temat: Re: 'Wlasne' pismo notarialne
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomik napisał(a):
    > Czy moge sam napisac oswiadczenie zrzeczenia sie spadku i dac notariuszowi
    > do podpisania/osteplowania, czy tez owe pismo musi byc przygotowane przez
    > notariusza?

    zrzeczenia czy odrzucenia?

    KG

  • 3. Data: 2005-11-27 22:04:54
    Od: "Tomik" <t...@w...pl>

    Użytkownik "kam" napisał:
    > zrzeczenia czy odrzucenia?

    zrzeczenia

  • 4. Data: 2005-11-27 22:09:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomik napisał(a):
    > zrzeczenia

    jesteś pewien? zrzeczenie się spadku, to umowa spadkodawcy i
    spadkobiercy, musi byc zawarta w formie aktu notarialnego

    KG

  • 5. Data: 2005-11-27 22:12:00
    Od: "Tomik" <t...@w...pl>

    Użytkownik "kam" napisał:
    > jesteś pewien? zrzeczenie się spadku, to umowa spadkodawcy i spadkobiercy,
    > musi byc zawarta w formie aktu notarialnego

    Tak - jestem pewien. Chodzi tylko i wylacznie o unikniecie dodatkowych
    kosztow wynikajacych z przygotowania aktu przez notariusza. Dlatego wlasnie
    zastanawiam sie czy daloby rade samemu napisac taki dokument i dac tylko do
    'zatwierdzenia'.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-27 22:21:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomik napisał(a):
> [...]
    > zastanawiam sie czy daloby rade samemu napisac taki dokument i dac tylko do

    nie

    KG

  • 7. Data: 2005-11-28 07:43:18
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Da radę.

    Tylko, że i tak notariusz potraktuje to jako "swoje" pismo, coś tam
    poprawi, nada numer i skasuje swoją taksę.

  • 8. Data: 2005-11-28 12:22:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie

    Zanieść może. Sam tak wiele razy robiłe. Najlepiej zanieść na
    dyskietce, bo to wówczas naprawę ułatwia mu sprawę. Ale ceny nie
    zmienia.