    From: "Palo" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypadek - śmierć ! :-((
    Date: Tue, 18 Nov 2003 11:18:03 +0100

    Witam grupowiczów. Otrzymałem bardzo smutną wiadomość. Otórz mój kuzyn
    potrącił pieszego na pasach ze skutkiem śmiertelnym. Była bardzo duża mgła.
    Nie wiem jaką miał prędkość. Kierowca był trzeźwy, pieszy nie wiadomo (nie
    są znane wyniki krwi). Jaki wyrok mu grozi i jakie zazwyczaj wyroki
    zasądzają w podobnych sprawach. Przypuśćmy najgorszy scenariusz, że pieszy
    był trzeźwy, widoczność bardzo słaba a kierowca przekroczył dopuszczalną
    prędkość. Kierowca ok. 22 lat, niekarany, miał wcześniej kilka mandatów.