    From: "JS" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajem a użyczenie
    Date: Thu, 4 Apr 2002 10:20:00 +0200

    Potrzebna pilna odpowiedź.
    Chcę wynająć mieszkanie. Znalazłem tanią ofertę, ale klient chce wynająć
    tylko na 10 miesięcy (co w zasadzie mnie satysfakcjonuje). Oczywiście nie
    chce tym samym podpisać umowy najmu (no bo to minimum 3 lata), ale umowę
    użyczenia.

    Umowa użyczenia jest zasadniczo bezpłatna, ale słyszałem, że i tak US może
    naliczyć taki podatek, jakby to było wynajmowane po cenach rynkowych. Czy
    ktoś może mi powiedzieć, czy jest to prawdą oraz jak jest liczony ten
    podatek.

    JS