  • 1. Data: 2004-02-07 13:24:20
    Temat: prawo jazdy po terminie - nowy egzamin czy tylko badania?
    Od: "agapx" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich, mam prawo jazdy 3 lata po terminie ważności, czy aby teraz
    przedłużyć ważność muszę ponownie zdawać egzaminy, czy całe prawko powtórzyć
    czy też tylko badania lekarskie; przeszukałam archiwum ale są tam różne
    wypowiedzi i nie wiem która jest właściwa, może ktoś się orientuje lepiej ode
    mnie lub sam był w takiej sytuacji, prosze o jakieś informacje

    agapx