  • 1. Data: 2003-06-25 09:11:26
    Temat: Wymóg prowadzenia kont zespołu "5"
    Od: Kramar <k...@p...com>

    Witam,

    Czy jest jakiś wymóg co do konieczności prowadzenia kont zespołu "5"?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-25 10:10:14
    Temat: Re: Wymóg prowadzenia kont zespołu "5"
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kramar napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś wymóg co do konieczności prowadzenia kont zespołu "5"?

    Generalnie nie ma (nie jestem tylko pewna czy rachunkowośc jednostek
    budżetowych tego czasem nie wymaga), ale jeżeli robisz RZiS w wariancie
    kalkulacyjnym to bez piatek nie dasz rady.
    Wariant porównawczy rozwiązuje sprawe. Znam mnóstwo firm które nie
    stosują piatek i jakos z tym żyją ;-)

    Maddy (czwórki i piątki rownolegle, takie zboczenie...:-) )

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-06-25 10:19:35
    Od: Kramar <k...@p...com>

    Maddy napisał(a):

> [...]
    > kalkulacyjnym to bez piatek nie dasz rady.
    > Wariant porównawczy rozwiązuje sprawe. Znam mnóstwo firm które nie

    Dzięki, tak mi się wydawało, ale nie jestem księgowym, więc wolałem
    spytać.

  • 4. Data: 2003-06-25 13:01:25
    Od: Anna Kulig<p...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś wymóg co do konieczności prowadzenia kont
    zespołu "5"?

    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Mój Boże, o czym Wy piszecie? To jakaś czarna magia ;-))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-06-25 14:46:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Anna Kulig napisał:

    > zespołu "5"?

    > Mój Boże, o czym Wy piszecie? To jakaś czarna magia ;-))

    A to jest grupa dla magików własnie ;-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl