  • 1. Data: 2003-06-25 07:10:44
    Temat: WKU a zycie (bylego:)) studenta
    Od: "Sajek" <s...@p...fm>

    Witam.
    pytanie w kwestii formalnej: czy jest jakis "okres ochronny" studenta przed
    odstrzalem artyleryjskim z WKU w okresie pomiedzy skresleniem z listy
    studentow w miesiacu czerwcu a podjeciem studiow zaocznych w m-cu
    wrzesniu.Czy wcielenie w tym okresie jest regulowane jakas ustawa czy
    jedynie kwestia mania szczescia/jego braku. Macie jakies doswiadczenia w tym
    temacie. Bylbym dzwieczny za szybka odpowiedz.

    sajek
    co chcialby miec spokojne wakacje

  • 2. Data: 2003-06-25 07:46:46
    Temat: Odp: WKU a zycie (bylego:)) studenta
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik Sajek <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdbibv$9o9$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    tym
    > temacie. Bylbym dzwieczny za szybka odpowiedz.

    spokojnie baw sie na wakacjach

  • 3. Data: 2003-06-25 08:00:35
    Temat: Re: WKU a zycie (bylego:)) studenta
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>

    > przed
    > tym

    > spokojnie baw sie na wakacjach

    Ja bym taki spokonjy nie był, zgodnie z ustawa mogo Ci studia przerwac
    zwlaszcza zaoczne i np na zajecia bedziesz dostawal przepustki.
    Co do okresu to takiego nie ma, moga Cie "dokoptowac" do poborow wiosennych.
    Jest kszta nadzieji ze do tego nie dojdzie bo MON nie ma $

    Pozdr i zycze udanych wakacji.

  • 4. Data: 2003-06-25 08:02:06
    Od: "Sajek" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdbkol$g9g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    wiosennych.
    > Jest kszta nadzieji ze do tego nie dojdzie bo MON nie ma $

    a jak to jest w rzeczywistosci? slyszal ktos o takim wypadku,zeby wojo
    zabieralo ze studiow?dla mnie to absurd,mam nadzieje,ze tylko prawny.
    BTW ile lat trzeba miec na karku,zeby miec juz gwarantowany ustawowo spokoj?
    25?

  • 5. Data: 2003-06-25 08:17:33
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    >okresie pomiedzy skresleniem z listy
    > studentow w miesiacu czerwcu a podjeciem studiow zaocznych w m-cu
    > wrzesniu.
    Najczęściej robi się to w ten sposób, że zapisujesz się na studia i prosisz
    o wydanie zaświadczenia do WKU. Uczelnia wypisuje bumagę, że od miesiąca
    września (października) będziesz studentem i z tą bumagą jesteś odroczony do
    tego miesiąca. Kiedy zaczną się zajęcia na uczelni dostajesz drugą bumagę,
    że faktycznie jesteś studentem.

    spokojnych wakacji:-)
    ewcia
    ps.
    nie pij za dużo (żebyś po wakacjach nie pytał, jak uniknąć alimentów) :-)))

  • 6. Data: 2003-06-25 12:02:57
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Wed, 25 Jun 2003 09:10:44 +0200, "Sajek" <s...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >jedynie kwestia mania szczescia/jego braku. Macie jakies doswiadczenia w tym
    >temacie. Bylbym dzwieczny za szybka odpowiedz.

    to zależy od typu uczelni jak państwowa to wysyła od razu
    powiadomienie do wku, a jak prywatna to jak im sie chce.
    W moim przypadku zorientowali się po 2 latach :-).
    W razie jakbyś miał pecha to możesz złożyć podanie o odroczenie ze
    wzgledów osobistych (chyba 4 miechy in +). Jak chcesz jeszcze zyskać
    to składasz podanie o służbe zastępczą , po miesiacu wzywają cię na
    komisje a ty im muwisz że sie zastanowiłeś i rezygnujesz. W ciskasz im
    bajke że złożyłeś papiery na studia (żądają potwierdzenia) I do
    października masz luz. Niestety wojsko to nie zając i albo studiujesz
    albo latasz z drewnianym karabinem :-(. Lepiej studiuj bo jak
    skończysz to cie wosjko ominie (co najwyżej 4 tygodniowy "obóz
    harcerski"). Jak cie mocno wku... to możesz zastosować trik z
    padaczką i po kłopocie.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 7. Data: 2003-06-25 14:07:53
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "Sajek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > temacie. Bylbym dzwieczny za szybka odpowiedz.

    Hmm, mnie skreślali zawsze na jesień dopiero więc nie było problemu:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl

  • 8. Data: 2003-06-25 14:11:29
    Od: "Savallas" <s...@s...pl>

    28 do konca roku w ktorym konczysz lata. : \
    Co do zgarniecia ze studiow to raczej nie bylo takich przypadkow. W zapisie
    WKU jest przepis ktory mowi ze studenta mozna powolac nawet podczas urlopu
    dziekanskiego ale nigdy sie nie spotkalem z takim przypadkiem.
    Zgodnie z ustawa i rozkazem naczelnego wszyscy absolwenci uczelni wyzszych
    /od 2002 rok/ sa automatycznie przenoszeni do rezerwy.
    Baw sie dobrze.

  • 9. Data: 2003-06-25 14:24:48
    Od: "Joanna" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Savallas" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > 28 do konca roku w ktorym konczysz lata. : \

    No tak do konca to spokoj masz w okolicach 60 roku zycia. Do tego czasu
    kazdego moga zgarnac na przymusowe 2-miesieczne przeszkolenie.
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 10. Data: 2003-06-25 16:56:56
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bdbkol$g9g$1@atlantis.news.tpi.pl> Jocker Clio 1,4 Gdańsk wrote:

    > Ja bym taki spokonjy nie był, zgodnie z ustawa mogo Ci studia przerwac
    > zwlaszcza zaoczne i np na zajecia bedziesz dostawal przepustki.

    chyba nie

    #v+
    Art. 39.
    1. Odroczenia zasadniczej służby wojskowej udziela się poborowemu
    na jego wniosek ze względu na:
    4) pobieranie nauki w szkole wyższej, jeżeli jest on studentem - na czas
    pobierania tej nauki, nie dłużej jednak niż do końca roku szkolnego w tym
    roku kalendarzowym, w którym poborowy kończy dwudziesty siódmy rok życia,
    #v-

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu