  • 1. Data: 2003-06-25 09:36:44
    Temat: Urlop a praca magisterska
    Od: "emsi" <e...@i...pl>

    Jestem na 5 roku (kierunek nie związany z wykonywaną pracą) czy przysługują
    mi dodatkowe dni urlopu i jeśli tak to jakie trzeba spełnić warunki.

    Marcin

  • 2. Data: 2003-06-25 10:28:28
    Temat: Re: Urlop a praca magisterska
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "emsi" napisał w wiadomości
    > Jestem na 5 roku (kierunek nie związany z wykonywaną pracą) czy
    przysługują
    > mi dodatkowe dni urlopu i jeśli tak to jakie trzeba spełnić warunki.

    Jeżeli na studia zostałeś skierowany przez zakład pracy to
    przysługuje urlop szkoleniowy płatny tak jak
    wypoczynkowy - 28 dni w każdym roku studiów zaocznych
    + 21 dni w ostatnim roku studiów (na prace magisterską itp.)

    Jeżeli podjąłeś naukę bez skierowania, MOŻE (ale nie musi,
    kwestia wyrozumiałości pracodawcy) być udzielony bezpłatny
    urlop i zwolnienie z części dnia bez wynagrodzenia.