  • 41. Data: 2004-11-17 18:36:12
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: "maciek" <m...@p...com>

    > On nie przestanie. To typowy troll niestety. Nie do wytepienia.
    >
    > --
    > SQLwysyn

    Jasne. Ale swoja droga ciekawi mnie mentalnosc takich gnojkow.
    Pozdrawiam.

    maciek

  • 42. Data: 2004-11-20 09:39:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jasne. Ale swoja droga ciekawi mnie mentalnosc takich gnojkow.

    Jasne. Ale wytłumacz, czym się różni gnojek wyzywający od gnojka kogoś za to
    że nazwał kogoś gnojkiem?? Pomyśl , gnojku;)(jeśli potrafisz)

  • 43. Data: 2004-11-20 09:45:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jasne. Ale swoja droga ciekawi mnie mentalnosc takich gnojkow.

    Proste. Teoria Freudowska.
    Mamusia go bila w dziecinstwie, tatus po denaturat wysylal, pies obsikiwal.
    Dotykal za czesto siusiaka, ksiadz bil za to linijka po lapach - wiec zostal
    homofobem. To i wyroslo takie trollowate cos i sie udziela w sieci.
    Teraz tu sie pałęta i udaje, ze zna prawo. Przypuszczalnie zna je w zakresie
    stawania na kolegium głownie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 44. Data: 2004-11-20 11:00:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    >To i wyroslo takie trollowate cos i sie udziela w sieci.
    > Teraz tu sie pałęta i udaje, ze zna prawo.

    Ty pedalski gnoju nawet nie udajesz. Wskaż swój post z ostatniego miesiąca
    która ma coś wspólnego z prawem! Ty piszesz tylko o homofobii i niczym
    innym.
    Jesteś tylko zakompleksionym dupkiem który nie ma nic do powiedzenia Mylisz,
    że inni tego nie widzą?

  • 45. Data: 2004-11-20 18:38:31
    Od: "maciek" <m...@p...com>

    > Proste. Teoria Freudowska.

    [...]

    Ech... chyba niepotrzebnie reagujesz na jego zaczepki i impertynencje. Nie
    ruch g..., bo śmierdzi.
    Pozdrawiam.

    maciek

  • 46. Data: 2004-11-20 19:01:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ech... chyba niepotrzebnie reagujesz na jego zaczepki i impertynencje. Nie
    > ruch g..., bo śmierdzi.

    W tym sek, ze g...o trzeba czasami usuwac z pomieszczen, gdzie znajduja sie
    normalni ludzie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 47. Data: 2004-11-20 21:14:57
    Od: "maciek" <m...@p...com>

    > W tym sek, ze g...o trzeba czasami usuwac z pomieszczen, gdzie znajduja
    > sie normalni ludzie.

    Racja. Ale raz wyrzuconego g... nie należy wspominać. EOT?
    Pozdrawiam.

    maciek

  • 48. Data: 2004-11-20 23:06:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ech... chyba niepotrzebnie reagujesz na jego zaczepki i impertynencje.

    Może masz i rację. Ale związanego z prawem własnego posta SQLwysyn nie
    znalazł.
    A ty?

    Leszek

  • 49. Data: 2004-12-03 20:57:27
    Od: POLAK MAŁY<m...@i...pl>

    A dlaczego kierowca terminowego prawa jazdy ma za każdym razem
    opłacać koszty ,tak jak za wymianę teraz?ludzie.....!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 50. Data: 2004-12-03 21:10:48
    Od: Sprawiedliwy<s...@i...pl>

    > A dlaczego kierowca terminowego prawa jazdy ma za każdym razem
    > opłacać koszty ,tak jak za wymianę teraz?ludzie.....!
    > Kolego masz słuszną rację !Przecież można było wprowadzić
    dodatkowy dokument stwierdzający lekarską zdolność i pieniążki
    takiego kierowcy zostały by w kieszeni...... !!!także bez słów.