    From: "makskey" <m...@u...and.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymeldowanie osoby bedacej za granica
    Date: Tue, 30 Jul 2002 12:18:08 +0200

    Chcę Sprzedać mnieszkanie(własnościowe spóldzielcze) osoby mieszkającej za
    granicą, będę miał upważnienie potwierdzone przez konsula. Jak tą osobę
    (moja mama) wymeldować (jej Dow.Osob. został na milicji, kiedyś dowód przed
    wyjazdem trzeba było zostawić), aby sprzedać mieszkanie wszyscy jego
    mieszkańcy muszą być wymeldowani, a potem ponownie zameldować u mnie (osoba
    ma polskie obywatelstwo i paszport, ale nie może teraz przyjechać, a chce
    sprzedać lokal).Jakie formalości i dokumenty trzeba załatwić? Prosze o w
    miare konkretna porade aby wiedziec od czego zacząć.

    --
    Maciej Kot e - mail: m...@u...and.pl
    Adres strony: http://www.usamer.and.pl