  • 1. Data: 2007-09-18 12:27:34
    Temat: Wymeldowanie małżonka.
    Od: crusader <w...@i...pl>

    Żona wyprowadziła się i mieszka obecnie z kochankiem w wynajmowanym
    mieszkaniu. Jakie mam szanse na jej wymeldowanie - mieszkanie jest
    moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

  • 2. Data: 2007-09-18 12:32:58
    Temat: Re: Wymeldowanie małżonka.
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    crusader pisze:
> [...]
    > moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    Było wiele razy na grupie, przeszukaj archiwum. Możesz ją wymeldować,
    jeśli nie mieszka w mieszkaniu. Ponadto - od strony prawnej - nie ma
    przeszkód, aby sprzedać mieszkanie z zameldowaną, a nawet z mieszkającą
    w nim osobą.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-18 12:36:00
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    Nieprawda :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-09-18 12:47:53
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "crusader" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Po pierwsze sam fakt zameldowania nic nie zmienia, jeśli chodzi o sprzedaż.
    A po drugie, to dlaczego chce Ci zablokować sprzedaż mieszkania? :) Tylko z
    ciekawości pytam :)

    Pozdrawiam.

    M.

  • 5. Data: 2007-09-18 13:23:42
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2007 05:27:34 -0700, crusader napisał(a):

> [...]
    > moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    nakarm google: "wymeldowanie administracyjne"

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2007-09-18 14:44:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    crusader wrote:
> [...]
    > moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    Donieś na komisariat, że nie dopełniła obowiązku meldunkowego. A sam
    najpierw złóż wniosek o administracyjne wymeldowanie (BTW: wyprowadziła
    się ponad pół roku temu?)

  • 7. Data: 2007-09-18 14:57:37
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

[...]

    witam!

    sprawa jest prosta - jako jedyny właściciel masz prawo wymeldować każdą
    osobę zameldowaną, która już nie mieszka rzeczywiście z tobą i wyniosła się
    z większością swych rzeczy; w twoim przypadku zapewne kobieta wyniosła się
    definitywnie wraz ze wszystkimi rzeczami; musi bowiem po jej stronie istnieć
    zamiar opuszczenia dotychczasowego miejsca zameldowania w sposób definitywny
    ostateczny;
    zgłaszasz zatem wniosek o wymeldowanie w Urzędzie Miasta w wydziale
    meldunkowym i piszesz w nim dlaczego chcesz wymeldowania; ważne jest także
    to, by taka osoba dobrowolnie wyprowadziła się z twego mieszkania - w
    praktyce spotkałem się z odmowną decyzją administracyjną w sprawie
    wymeldowania z powodu tego, że osoba, która miała być wymeldowana, została
    wyrzucona z niego siłą przez współmałżonka

    oczywiście i bez wymeldowania może spokojnie sprzedać mieszkanie, pytanie
    tylko czy ktoś kupi mieszkanie z lokatorem

    pzdr

  • 8. Data: 2007-09-18 19:06:58
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    krzysiek napisał(a):

    > oczywiście i bez wymeldowania może spokojnie sprzedać mieszkanie, pytanie
    > tylko czy ktoś kupi mieszkanie z lokatorem

    Tyle że meldunek nie ma tu nic do rzeczy. Można kupić mieszkanie z
    lokatorem, w którym nikt nie jest zameldowany, jak również można kupić
    mieszkanie z zameldowaną drużyną piłkarską, w którym jednak nikt nie
    mieszka.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2007-09-18 19:51:31
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lokatorem, w którym nikt nie jest zameldowany, jak również można kupić
    > mieszkanie z zameldowaną drużyną piłkarską, w którym jednak nikt nie

    Ale jak kupowałabym mieszkanie to wolałabym takie gdzie nie ma lokatora i
    nikt nie jest zameldowany. Takie z meldunkiem to tylko po baaardzo
    promocyjnej cenie.

  • 10. Data: 2007-09-18 20:11:45
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    TMK napisał(a):

    > Ale jak kupowałabym mieszkanie to wolałabym takie gdzie nie ma lokatora i
    > nikt nie jest zameldowany. Takie z meldunkiem to tylko po baaardzo
    > promocyjnej cenie.

    A jak sprawdzałeś, czy tam nie ma lokatora?