  • 1. Data: 2007-10-30 10:32:57
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "Pawel Kowalczyk" <p...@g...pl>

    Wlasnie rozchodze sie z zona. (jestem na etapie skladania pozwu). Zona
    zamieszkuje moj dom (rozdzielnosc majatkowa - na kacie notarialnym jestem
    wskaany tylko ja) Zona jest tam zameldowana. Chcialbym sprzedac domu. Bylbym
    wdzieczny za wyjasnienia co mam zrobic. Jak wymeldowac zone z kochankiem?;
    Jak doprowadzic do sytuacji pozbycia sie ich z domu???? Bede wdieczny za rady

  • 2. Data: 2007-10-30 11:00:59
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Pawel Kowalczyk pisze:
> [...]
    > Jak doprowadzic do sytuacji pozbycia sie ich z domu???? Bede wdieczny za rady

    Wymeldować możesz jak przestaną tam mieszkać. A droga do eksmisji
    jest następująca: 1. pozew 2. wyrok 3. komornik. Nie zapominając po
    drodze o lokalu zastępczym.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-30 11:25:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie zapominając po drodze o lokalu zastępczym.

    chyba ze zona ma wlasne mieszkanie

  • 4. Data: 2007-10-30 11:29:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:fg72ta$kst$1@news.onet.pl...

    > chyba ze zona ma wlasne mieszkanie

    Chyba że. Ale pewnie nie ma :)

  • 5. Data: 2007-10-30 14:41:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Chyba że. Ale pewnie nie ma :)

    można żonie kupić kawalerkę

  • 6. Data: 2007-10-30 14:55:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > można żonie kupić kawalerkę

    Byłej żonie lepiej nie kupować, ale kupić na siebie i dać tymczasowo
    jako mieszkanie zastępcze, to chyba można...

  • 7. Data: 2007-10-30 15:31:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Oct 2007 10:32:57 +0000 (UTC), w <fg718p$pv5$1@inews.gazeta.pl>, "Pawel
    Kowalczyk" <p...@g...pl> napisał(-a):

    > Jak wymeldowac zone z kochankiem?;
    > Jak doprowadzic do sytuacji pozbycia sie ich z domu????

    Znajomy, gdy wynajmująca matka z dzieckiem przestała płacić czynsz i nie
    chciała się wyprowadzić, wprowadził się z jakimś gościem i non-stop robili
    imprezę :). Może po prostu zamelduj czasowo jakichś meneli i niech się bawią
    :).

  • 8. Data: 2007-10-30 15:48:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    r...@k...pl wrote:

> [...]
    > chciała się wyprowadzić, wprowadził się z jakimś gościem i non-stop robili
    > imprezę :). Może po prostu zamelduj czasowo jakichś meneli i niech się

    Fajny pomysł. Potem jak będzie się chciał pozbyć meneli to sprowadzi
    żonę ....

    Już nakręcono o tym film: "Nie ma róży bez ognia".

    p. m.

  • 9. Data: 2007-10-30 16:03:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Byłej żonie lepiej nie kupować, ale kupić na siebie i dać tymczasowo
    > jako mieszkanie zastępcze, to chyba można...

    to już lepiej jej kupic kawalerkę w psiej dzielnicy i spisać ją na
    straty, bo płacenie czynszu i remont wyjdzie znacznie drożej.

  • 10. Data: 2007-10-30 16:49:29

    Tue, 30 Oct 2007 16:48:53 +0100, w <fg7jr2$s92$1@atlantis.news.tpi.pl>, mvoicem
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Fajny pomysł. Potem jak będzie się chciał pozbyć meneli to sprowadzi
    > żonę ....

    Zaufanie dobra rzecz :).
    Niech zadba o takich z własnym lokum ;p.