  • 1. Data: 2002-11-12 15:12:31
    Temat: legalny windows
    Od: "e-matrix" <s...@w...opole.pl>

    Chciałbym kupic legalnego "upgarga" windowsa 98 (z powodu niższej ceny).
    Obecnie mam oryginalny windows 95 z licencją ale bez faktury, który dostałem
    od znajomego. Jaką muszę spisac umowę z tym znajomym aby legalnie windows 95
    należał do mnie i czy wogóle istnienie takie coś jak sprzedaż używanego
    oprogramowania systemów microsoftu.

    Pozdrawiam
    tender
    t...@s...pl

  • 2. Data: 2002-11-12 18:27:12
    Temat: Re: legalny windows
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >należał do mnie i czy wogóle istnienie takie coś jak sprzedaż używanego

    Przeczytaj dokladnie warunki na jakich MS sprzedaje wersje upgrade.
    Kiedys, dawno, dawno temu wystarczylo im dac oryginalny nosnik i
    pierwsza strone z podrecznika. Jak jest obecnie - tego nie wiem.

    januszek