    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wymeldowanie ???
    Date: Tue, 12 Nov 2002 22:42:17 +0100

    Użytkownik Remek <c...@c...tam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqrevl$bnl$...@n...tpi.pl...

    > Witam.
    > Jest malzenstwo, ktore razem zamieszkuje z rodzicami meza w domku
    > jednorodzinnym. Domek jest chyba wlasnoscia rodzicow. Czy rodzice maja
    prawo
    > wymeldowac synowa ?Jesli tak, to w jaki sposob oraz czy synowa powinna byc
    > tym powiadomiona formalnie. Oraz kolejne pytanie, gdzie wtedy ma sie
    > zameldowac synowa. Ma pozostac bezdomna ???

    Już pisałam na ten temat, sędzia rozstrzyga o sposobie korzystania z
    mieszkania,a główny najemca j.w czy właściel ma prawo wypowidzenia i
    proszenia o wyprowadzenie sie z lokalu ,gdy tego nie uczyni osoba
    dobrowolnie
    Właściel może zdecydować ,kto i jak długo będzie przebywał w jego
    mieszkaniu.Może podpisać umowę najmu,może pozwolić mieszkać.Jeśli właściel
    nie będzie miał ochoty zamieszkiwać z kimś pod jednym dachem ,może zażądać
    ,by niechciany lokator się wyprowadził.Jeśli tego nie uczyni skieruje sprawę
    do sądu powołując się na art. 222 k.c

    Sandra