  • 1. Data: 2005-09-15 13:11:21
    Temat: Wyłudzenie i sprawa karna
    Od: LH <l...@o...pl>

    Jakiś czas temu podpisałem umowę o dostęp do internetu dragą radiową.
    Po podpisaniu umowy i wpłaceniu pieniędzy, firma zamontowała antenkę za
    kilkanaście złotych i kontakt się urwał. Ani pieniędzy ani internetu. Na
    moje ponaglenia nie odpowiadali, po postraszeniu prokuratorem podpisana
    została ugoda o zwrot pieniędzy ale bez efektu.

    Zgłosiłem doniesienie do prokuratury o wyłudzenie pieniędzy, zostałem
    przesłuchany jako świadek i dostałem pismo o odmowie wszczęcia
    postępowania z artykułu 286 kk Napisali mi iż pozostała mi tylko droga
    cywilna.

    Nie mineły cztery miesiące a dowiedziałem się iż właściciel tej firmy
    internetowej ma w sądzie sprawę karną o wyłudzenie pieniędzy za
    podłączanie internetu. Takich osób jak ja jest więcej.

    Co powinienem zrobić aby moja sprawa też była rozpatrzona przez sąd w
    końcu to 600 zł a nie wezwano mnie na świadka ani nie jestem również
    traktowany jako osoba poszkodowana. Dowiedziałem się o tym iż rozprawa
    ma się odbyć tylko przez przypadek.

  • 2. Data: 2005-09-15 21:30:21
    Temat: Re: Wyłudzenie i sprawa karna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Do tej sprawy, która jest w sadzie już się Ciebie "dopisać" nie da.
    Złóż wniosek o podjecie umorzonego postępowania z uwagi na ujawnienie
    się nowych okoliczności w sprawie. Okazało się, że pokrzywdzonych
    jest masa.

  • 3. Data: 2005-09-15 21:44:38
    Od: LH <l...@o...pl>

> [...]
    > Złóż wniosek o podjecie umorzonego postępowania z uwagi na ujawnienie
    > się nowych okoliczności w sprawie. Okazało się, że pokrzywdzonych

    dzięki wielkie