  • Data: 2010-10-21 13:53:16
    Temat: Wyliczenie zasiłku chorobowego
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam wątpliwości czy prawidłowo wyliczono mi zasiłek chorobowy. Poniżej
    przedstawię w skrócie sytuację i proszę o pomoc.

    Jestem zatrudniony jako pracownik tymczasowy. Od 1 lipca 2010r. zmieniono mi
    wymiar etatu z 1 na 3/4. Od 1 września 2010r. przywrócono mi pełen etat. We
    wrześniu 2010r. przebywałem przez tydzień na zwolnieniu lekarskim Jak
    powinien zostać wyliczony zasiłek chorobowy w takiej sytuacji?

    Dziękuję za pomoc