    From: "big mama" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Wykupienie mieszkania komunalnego
    Date: Tue, 6 Apr 2004 11:19:01 +0100

    Witam!
    Jeżeli ktokolwiek mógłby nieco wprowadzić mnie w temat wykupu mieszkań
    komunalnych byłabym bardzo wdzięczna bo w necie jakoś nie potrafię znaleźć
    interesujących mnie odpowiedzi a za niedługo wybieram się do administracji
    na pogadankę w/s wykupu i nie chciałabym być zupełną ignorantką w tym
    temacie. Oto co mnie frapuje:
    Babcia męża mieszka w mieszkaniu komunalnym od ok 30lat. Mąż jest tam
    zameldowany od 10 lat (jako opiekun-wtedy była taka możliwość-nie wiem czy
    ma to dziś jakiekolwiek znaczenie). Jakie mamy szanse na to mieszkanie po
    ewentualnej śmierci babci? Ja tam babci życzę i 200 lat bo to fajna kobietka
    ale być może powinniśmy się zastanowić już teraz co robić. Czy będziemy
    mogli mieszkać tam bez przeszkód po jej śmierci? Czy może lepiej byłoby
    wykupić mieszkanie ze zniżką 70% która przysługuje babci? Ale co potem? Są
    inni spadkobiercy i być może trzeba by było ich spłacać? Jak rozwiązać z
    głową ten problem?
    Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc. Z góry dzięki.
    Pozdrawiam
    bm