  • 11. Data: 2005-03-26 11:44:22
    Temat: Re: Wykroczenie
    Od: "MaLeK" <M...@V...PL>

    Użytkownik "Outlaw" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.03.26.21.56.58.680825@gmail.com...
    > Jeśli oszukałem kilku ludzi na kwote nie przekraczającą 2000zł,
    > jednak po kilku dniach odesłałem im tą kasę. Było to wykonane za
    > pośrednictwem pewnego portalu internetowego i właśnie on ma moje dane i
    > teraz chce mnie pozwać. Czy jeśli wyjaśniłem w kontrachentami wszystko
    > to czy pownnienem mieć jakieś obawy?
    > Pozdrawiam.

    I nadal oszukujesz , nawet na dacie

    --

    MaLeK

  • 12. Data: 2005-03-26 12:39:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Mar 2005 23:45:22 +0100,
    polski bambo <b...@p...afryka.pl> screamed:

    Panu już podziękujemu. Miłego życia.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 13:39:13 user up 10562 days, 1:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's 10 o'clock. Do you know where your child processes are?

  • 13. Data: 2005-03-26 15:23:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Outlaw wrote:
    > a dzwonił do mnie
    > administrator i proponował mi wymazanie logów w zamian za odpowiednią
    > część tej kwoty.

    Administrator chyba chce w pierdlu siedzieć.

  • 14. Data: 2005-03-26 15:58:40
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R... napisał(a):
    > Jezeli wyludziles ponad 250 przestepstwo, jezeli oszukales to bez wzgledu na
    > kwote przestepstwo

    "wyłudziłeś", czyli co zrobił?

    KG

  • 15. Data: 2005-03-26 20:04:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "wyłudziłeś", czyli co zrobił?

    np owinal dwa kamyczki folia aluminiowa i powiedzial starym babciom ze sa to
    magiczne kamienie z plemienia jakiegos
    tam z afryki. Posiadaja uzdrawiajaca moc. A nastepnie sprzedal je za 2 000.
    To mogloby byc wyludzenie.

    oszustwo. Sprzedaje telefon, a w przesylce znajduje sie ziemniak.

    Tak jak to rozumiem.

    A co zrobil nie wiem, nie napisal. Napisal tylko na jaka kwote.

    P.

  • 17. Data: 2005-03-27 07:59:57
    Od: Outlaw <o...@g...com>

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 01:30:07 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Outlaw" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wysokość kwoty przy oszustwie nie ma żadnego znaczenia. Skoro
    > dobrowolnie odstąpiłeś od przestępstwa, to mają w stosunku do Ciebie
    > zastosowanie przepisy o tzw. czynnym żalu. W praktyce nic Ci w tej
    > sytuacji poważnego nie grozi ze strony pokrzywdzonych.
    >
    > Co do portalu, to już dla mnie sprawa jest niejasna. O co Cię chce
    > pozwać? I skoro chce pozwać, to zakładam, ze to ma być jakieś
    > postępowanie cywilne. Może nie zapłaciłeś im prowizji (Allegro?), a może
    > coś innego zawiniłeś. Napisz, o co Cię chcą pozwać.

    O to że niby oszukałem klientów!! Jednak kase im zwróciłem także
    chyba pownno być ok. Prowizje zapłaciłem, a dzwonił do mnie
    administrator i proponował mi wymazanie logów w zamian za odpowiednią
    część tej kwoty. Powiedziałem że już wszystko wyjaśnione z
    kontrachentami a on powiedział że pogadam sobie z odpowiednymi organami.