  • Data: 2018-09-02 15:36:43
    Temat: Wyjazd służbowy za granicę (weekend, samochód, samolot)
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Potrzebuję pomocy w "rozliczeniu" wyjazdu służbowego.

    - W sobotę wsiadam w Polsce do samochodu. Jadę do Niemiec. Wieczorem
    nocleg w hotelu przy granicy, po stronie polskiej.

    - Rano, w niedzielę, przekraczam granicę samochodem i jadę dalej. W
    niedzielę popołudniu dojeżdżam na miejsce. Idę pracować. Wieczorem spać
    do hotelu.

    - W poniedziałek do pracy, wieczorem spać do hotelu.

    - We wtorek do pracy, w południe na lotnisko do samolotu i wieczorem
    powrót do Polski.

    Bylibyście uprzejmi mi to podsumować na dni wolne, wynagrodzenie za
    pracę w Polsce i wynagrodzenia za pracę za granicą? Mnie to trochę
    przerasta.

    PS. Nie będę kierowcą, jeśli to ma znaczenie.