  • Data: 2013-07-13 08:52:59
    Temat: Wygrane w totka na zamówienie
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedyny chyba taki przypadek?
    Właśnie w Polsce?
    Właśnie u .... osoby podejrzewanej o płatne donosicielstwo?
    "Nie do wiary! Były prezydent Lech Wałęsa (70 l.) oznajmił, że
    pieniądze, które wygrywał w latach 70. w totolotka, pojawiały się jak na
    zamówienie! Wystarczyło, że na coś ważnego brakowało i los od razu
    podpowiadał mu, jak ma obstawiać zakłady. - Mogę powiedzieć, że
    wygrywałem zawsze, kiedy naprawdę potrzebowałem - stwierdził. Ujawnił
    przy okazji, że w latach 1970-1972 wygrał w sumie 35 000 zł."
    Albo cud
    albo ktoś oszukiwał na zamówienie maszynę losującą
    albo łże jak pies
    no chyba, że prawo zna takie przypadki
    --
    sjs