    From: Nest_Szczecin <n...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wydanie karty VISA a brak umowy
    Date: Sun, 08 Feb 2004 22:45:40 +0100

    Jako student otworzyłem superkonto student w PKOBP SA
    korzystałem z niego jednak ze względu na przyznane limity i kolejki w 2000
    roku otworzyłem konto w innym banku i zaprzestałem korzystania z PKOBP SA
    zwłaszcze, że nie studiowałem już i nie mieszkałem w akademiku.
    W tym czasie otrzymałem nową kartę, która skończyła swoją ważność 12.2003
    (ani razu jej nie użyłem, czyli od 2001 roku nie korzystam z tegoż konta) i
    kolejną nową kartę w tym roku.
    Zgodnie z ustawą z dnia 12.102.2003 o elektronicznych instrumentach
    płatniczych, zostaliśmy z BANKIEM zobowiązani do zawarcia umowy o wydawanie
    i używanie kart płatnicznych. Ja żadnej umowy nie podpisywałem bo tegoż
    banku nie odwiedzam od 2001 roku, tę którą otrzymałem też zniszczyłem. W
    regulaminie wydawania karty jest wyraźnie, że karta wydawana jest po
    zawarciu umowy między posiadaczem a PKO BP SA.
    W dniu dzisiejszym dotarł do mnie cudowny wyciąg:
    SALDO POPRZEDNIE z dnia 2002/08/29 +0.25
    operacja, data księgowania i operacji za wydanie karty godziny poranne
    -12.00
    Saldo końcowe -11.75.
    Umowy nie ma, obciążony zostałem zaocznie, karta kolejna nie aktywna.
    Czy bank ma prawo to zrobić?
    Co sądzą szanowni grupowicze, o takim kwiatku, jak powinno wyglądać moje
    postępowanie, za wszelkie sugestie serdecznie dziękuję

    Pozdrawiam zagubionyw bankowości PKOBP SA

    --
    Nest_m