    From: "gees2" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyciągi z konta.
    Date: 21 Nov 2004 19:16:10 +0100

    Witam! Jestem ciekawy co sądzicie o zaistniałej sytuacji:
    Przeszło rok temu zmieniłem mieszkanie, w związku z czym zablokowałem
    przesyłanie wyciągów z banku na stary adres. W lipcu tego roku wydałem
    dyspozycję aby wznowić przesyłanie wyciągów (co 2 m-ce) - na nowy adres, od
    miesięcy funkcjonujący w systemach banku. Ostatnio udałem się do banku
    dowiedzieć się dlaczego nadal nie dostaję moich wyciągów. Zdziwiona pani
    powiedziała mi, że wyciągi były wygenerowane 2 razy, nie potrafiła jednak
    powiedzieć dlaczego ich nie dostałem. Na poczekaniu złożyłem więc pisemną
    prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Po około godzinie dostałem telefon,
    że moje wyciągi dwa razy zostały wysłane na mój stary adres, pod którym nie
    mieszkam od przeszło roku do zupełnie obcej mi osoby!