    From: KK <n...@...maila.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wycena nieruchomosci i przedstawienie faktur
    Date: Sun, 01 Feb 2009 15:59:07 +0100
    Sender: k...@7...31.151.157

    Witam, moja mam dzierzawi kemping wraz z obiektem calorocznym od urzedu
    miasta. Miasto przymierza sie do sprzedania tego obieku i zrobilo juz
    jedna wycene. Dla burmistrza jednak cena obiektu i wkladow ktore moja
    mama w to wlozyla jest za duza wiec chce zrobic druga wycene i domaga
    sie faktur za to co zostalo zrobione jakis czas temu. Czy zatem moja
    mama ma obowiazek przedstawic im te faktury czy nie sa one niezbedne do
    wyceny? Dodam ze wiele inwestycji bylo robione po znajomosci i czesto
    tez bez faktur.