    From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Współwłasciciel pojazdu.
    Date: Thu, 16 Jun 2005 15:02:33 +0200

    Witam wszystkich.
    Może to pytanie nalezałoby zadac na grupie o pojazdach, jednak chyba
    bardziej trafne tutaj.
    Zamierzam kupić auto osobowe. Kupujacym ma być moja matka, ale chciałbym aby
    ona figurowała jako własciciel, ja natomiast jako wspołwłasciciel, bez jakby
    udziałów finansowych, jestem alimenciarzem niestety, płacę jak sąd kazał i
    ponadto itd., ale jesli cos kiedyś nie poukladałoby się, nie chcialbym aby
    jakis komornik przyszedł i zarekwirował mi je. jak sporzadzic stosowną umowę
    K-S aby spełnic jednoczesnie warunek, iż ja będę mógł go ubezpieczać,
    rejestrować itp ?
    Z góry serdecznie dziekuję za wszelkie odp.