  • 1. Data: 2002-06-28 10:08:43
    Temat: Wspólnota Mieszkaniowa
    Od: Bogdan <N...@w...pl>

    Witam,

    Biorąc udział w seminarium pt. "Zarządzanie we Wspólnocie
    Mieszkaniowej" organizowanym w PKiN 25 czerwca zauważyłem,
    że spora liczba ludzi siedzących wokół mnie używa internetu i
    wymieniała się adresami e-mail.
    Pomyślałem zatem, że skoro ludzie mają dostęp do internetu i
    wymieniają uwagi i zadają pytania, to być może sensownym jest
    stworzenie listy dyskusyjnej do której może należeć każdy, kto znalazł
    się we wspólnocie lub bierze udział w pracach zarządu wspólnoty
    mieszkaniowej.
    Szukałem w sieci grup dyskusyjnych lub mailowych o tej tematyce.
    Nie znalazłem.
    Postanowiłem zatem stworzyć taką grupę. Znajduje się ona pod adresem
    http://groups.yahoo.com/group/wspolnota_mieszkaniowa
    /

    I można się na nią zapisać wysyłając maila na adres:
    w...@y...com
    Po jakimś czasie (zazwyczaj natychmiast) przychodzi mail
    potwierdzający chęć zapisania się do grupy na który należy
    odpowiedzieć wysyłając odpowiedź na serwer.

    W ten sposób może zapisać się każdy, kto ma konto pocztowe, nie
    zależnie od tego gdzie mieszka.

    Aby pisać na listę wystarczy wysłać swojego maila na adres
    w...@y...com
    I otrzymają go wszyscy zapisani na listę.

    Aby się wypisać z listy wystarczy wysłać maila na adres
    w...@y...com

    Wszystkie te informacje zostaną automatycznie wysłane jeszcze raz do
    każdego, kto zapisał się na listę (jako pierwszy list informacyjny,
    także z zasadami używania listy).

    W razie jakichkolwiek problemów, można się skontaktować ze mną na
    adres z którego wysyłam tego maila (b...@w...pl) lub
    w...@y...com

    Osobiście sądzę, że stworzenie takiego wirtualnego forum, to dobry
    pomysł. Zachęcam do zapisania się.
    Żadna grupa dyskusyjna nie może się obyć bez członków na nią
    zapisanych, dlatego proszę, w miarę możliwości o podanie powyższych
    informacji jak największej liczbie osób.

    Dziękuję za okazaną życzliwość i mam nadzieję na komentarze z Państwa
    strony.

    Pozdrawiam,

    Bogusław Kucharski

  • 2. Data: 2002-06-28 10:17:39
    Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam interesujacy pomysl

    Wyslalem mailocha dostalem zwrot od yahooo oraz wykonalem rep.

    i co dalej..... jak moge pisac wiadomosci na liscie?
    czymysze miec konto na yahoo ?

    Dominik

  • 3. Data: 2002-06-28 10:24:48
    Od: Bogdan <N...@w...pl>

    On 28 Jun 2002 12:17:39 +0200, <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam interesujacy pomysl

    Dziękuję ;-)

    >Wyslalem mailocha dostalem zwrot od yahooo oraz wykonalem rep.
    >
    >i co dalej..... jak moge pisac wiadomosci na liscie?
    >czymysze miec konto na yahoo ?

    Poprzedni post jest długi ale wszystko tam jest napisane ;-)

    Pozdrawiam,

    Bogdan