  • 1. Data: 2002-06-28 08:50:42
    Temat: POMOCY znieslawienie
    Od: "Ewa" <b...@p...onet.pl>

    zostalem pomowiony o rzeczy ktorych nie zrobilem, sa swiadkowie tego
    zdarzenia, chce oskarzyc osobe o znieslawienie na podstawie kodeksu
    cywilnego, jaki jest tryb postepowania? powiedzcie prosze co mam robic,
    zalezy mi na tym aby sprawe zalatwic szybko

    z gory dziekuje za pomoc
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-06-28 11:35:43
    Temat: Re: POMOCY znieslawienie
    Od: "Voytek " <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam
    musisz mieć świdomośc ze takie rzeczy ciągną się latami a udowodnienie
    czegokolwiek jest trudne - opłata wpis sadowy w sprawie na poczatku jest
    szacunkowa mx. do 600 zł
    zawsze warto spróbowac zależy oczywiście jak mocne dowody masz,
    pozdrawiam
    wojtek