  • 1. Data: 2007-02-05 21:54:47
    Temat: termin wydania dowodu rejestracyjnego
    Od: "emi" <e...@g...pl>

    W sobote konczy mi sie waznosc tymczasowego dowodu rejestracyjnego (30
    dni) -
    w piatek musze wyjechac samochodem - a wroce w niedziele i tu zonk...
    do kiedy urzad ma obowiazek wydac mi ten dowod (do piatku czy do
    poniedzialku) ?
    co bedzie gdy urzad nie zdazy z wydaniem dowodu - wyda drugi raz tymczasowy?
    Jakie prawa mi przysluguja gdy urzad sie spozni?

    Auto krajowe, z tym ze wlasciciel jest z innego wojewodztwa.

    Pozdr.
    LK

  • 2. Data: 2007-02-06 06:47:13
    Temat: Re: termin wydania dowodu rejestracyjnego
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "emi" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tymczasowy?
    > Jakie prawa mi przysluguja gdy urzad sie spozni?
    >
    > Auto krajowe, z tym ze wlasciciel jest z innego wojewodztwa.

    jak nie zdazy w ciagu 30 dni to w tymczasowy wpisze
    przedluzenie na kolejne 14 dni.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2007-02-06 20:57:04
    Od: "Artur Gazda" <a...@n...pl>

    nie panikuj, idz po pieczątkę z przedłużeniem dowodu i z głowy