  • Data: 2009-07-29 12:39:13
    Temat: Wpłata przed odbiorem zasądzonego nakazu zapłaty
    Od: ARc'chie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam pytanie dotyczące formalności w kwestii nakazu zapłaty.
    Firma A była winna firmie B pieniądze za fakture, kilka miesiecy. Pare dni
    temu firma A zapłaciła cala należną kwotę (bez odsetek). Dwa dni po wpłacie
    na z poczty odebrano sądowy nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym.
    I co teraz?? Zamierzam wnieść sprzeciw do sądu, ale czy moge miec pewnosc,
    że fakt wpłaty przed odbiorem nakazu spowoduje, że sprzeciw będzie
    skuteczny??
    A może poradzicie mi co napisać w sprzeciwie????
    Dziekuje