  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Woooow,nowa radosna twórczość firm windykacyjnych !!!
    Date: Mon, 18 Jul 2005 16:36:47 +0200

    Wlasnie dostalem piętnaste pismo od trzeciej z kolei firmy
    windykacyjnej w sprawie domniemanego zadłużenia za telefon komórkowy.

    Wczesniej straszyli sądem, wizytą windykatora terenowego, spodziewalem
    sie że w końcu jakiś dres się pojawi a tutaj przychodzi kolejne
    pisemko w którym straszą ze podadza mnie do prokuratury o zbadanie czy
    przypadkiem nie jest jest spełnione wykroczenie z 286kk.

    Pytanie takie:
    Czy jest to kolejna radosna twórczość (podobno ostatnio modna) firm
    windykacyjnych czy tez faktycznie handlarze długami wysługują się
    utrzymywanym z pieniędzy podatnika instytucją takim jak prokuratura
    czy policja żeby nabijac swoją kiese na zastraszaniem i robienim z
    dluzników kryminalistów ???

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,