    From: "Michał Bajtała" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojsko (OT?)
    Date: Tue, 7 Jan 2003 12:59:22 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pd237.czestochowa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witajcie grupowicze!

    Jak juz widac po temacie chcialem Was zapytac o zasadnicza sluzbe wojskowa -
    mam wielka nadzieje ze ktos mi odpowie? :)

    W pazdzierniku ubieglego roku rozpoczalem studia na kierunku technicznym -
    troche wbrew swoim wczesniejszym planom, teraz gdy zbliza sie sesja juz
    wiem, ze nie zalicze tego roku ( a nawet nie chce tego robic ).
    Od przyszlego roku akademickiego zamierzam podjac nauke na kierunku
    artystycznym.

    Moj problem jest taki: szkola najprawdopodobniej wysle zawiadomienie o mojej
    rezygnacji ze studiow do WKU, wobec czego mam wielka szanse dostac
    przepustke do wojska... Moim marzeniem jest dostac sie w przyszlym roku na
    uczelnie artystyczna - robie teraz wszystko aby solidnie przygotowac sie do
    egzaminu. Wiadomo, ze jesli pojde do wojska moje plany pojda w leb :((

    Wiem, ze istnieja sposoby odroczenia sluzby wojskowej - czy mozecie mi cos
    podpowiedziec? Od razu zaznaczam, ze nie mam nic przeciwko sluzbie, ale nie
    moge isc do wojska teraz, kiedy nareszcie odnalazlem swoja zyciowa droge...
    :()

    Slyszalem o dwoch sposobach:
    1) zwolnienie od lekarza - ale czy to pewne? To chyba komisja okresla moj
    stan zdrowia? Mam kategorie "A"
    2) tatuaz (?) - zrobiony w widocznym miejscu zwalnia ze sluzby - czy to
    prawda? W takim razie w jakim miejscu najlepiej go wykonac? Jaki rozmiar?
    Jak dla mnie to brzmi troche smiesznie - co ma tatuaz do zwolnienia z
    wojska? Nie mniej jednak podobno skuteczna metoda?

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich i bardzo prosze o pomoc!

    Michał
    b...@i...pl