    From: Sławek Kalinkiewicz <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o udostępnienie danych osobowych.
    Date: Thu, 28 Mar 2002 16:48:43 +0100
    Sender: [32874262 mail.onet.pl]@pf5.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Spółka cywilna "J... " jest mi winna pieniądze. Spółka ta została rozwiązana, ja
    znam ostatni adres spółki, NIP, telefon jednego z
    wspólników. Byli wspólnicy nie ułatwiają mi zadania.

    Na grupie podpowiedział mi ktoś abym zwrócił się do Urzędu Miejskiego - Ewidencji
    Ludności. Otrzymałem tam "Wniosek o udostępnienie
    danych ze zbioru danych osobowych".
    We wniosku tym jedna z rubryk wymaga, abym podał podstawę prawną upoważniającą do
    pozyskania danych.
    Mam wystawine faktury z podpisami itp. i jak się dowiedziałem to jeszcze nie uprawnia
    do udostępnienie danych osobowych.
    Jedna z Pań podpowiedział mi, żebym najpierw sprawę skierował do Sądu a później Sąd
    wystąpi do Urzędu Miejskiego z wnioskiem o udost
    ępnienie danych.

    Czy zna ktoś może taką podstawę prawną na którą się mogę powołać?

    Czy dobrym rozwiązaniem jest napisanie pozwu i wniosku o zwrócenie się do Urzędu
    MIejskiego o udostępnienie danych?

    Jak to rozegrać?

    Prawdopodobnie jest mi potrzebny jakiś prawnik, lecz po zapłaceniu 700 zł za początek
    sprawy o dług 3000 zł w 1996 roku omijam kanc
    elarie prawnicze.
    Za wszelkie podpowiedzi dziękuję
    Sławek