    From: "Sagan" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wlasnosc mieszkania
    Date: Mon, 5 Dec 2005 10:52:55 +0100

    Witam

    Mam takie pytanko, jestem wspolwlascicielem mieszkania. Chce je sprzedac,
    ale drugi wlasciciel niechce. Tzn. chce ale nie chce zeby zrobic mi na
    zlosc, takie to troche zakrecone.
    W kazdym badz razie pytanie brzmi czy istnieje jakas mozliwosc zeby sad
    zadecydowal np. ze on ma wykupic moja polowe, albo ja jego, albo wystawic
    chate na licytacje. Jest mi to zupelnie obojetne, bo mieszkanie stoi
    nieuzywane (prawdopodbnie, nie jestem w stanie tego sprawdzic bo mieszkam w
    Szczecinie, a mieszkanie jest w Lublinie i drugi wspolwlasciciel tez). Chcem
    sie poprostu pozbyc problemu, nie ukrywam ze najlepszym rozwiazaniem dla
    mnie bylo by aby sad nakazal jemu splacic mnie lub zlicytowal mieszkanie, bo
    nie posiadam obecnie funduszy na wykup drugiej polowy.

    Jak to zalatwic, jakie moga byc koszta prawnicze i sadowe takiej sprawy i
    ile to sie moze ciagnac ?

    pozdr