  • 11. Data: 2002-12-16 11:42:07
    Temat: Re: Witam. I pytanie z praw autorskich (gry komp.)
    Od: "flower" <j...@p...onet.pl>

    Depilator napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "flower" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    "dalsze

    >Ironia? Dlaczego?

    W taki sam sposób mógłby mnie podpuszczać gdyby podejrzewał, że sobie
    "naciągam" przepisy żeby tylko uniknąć kupowania oryginałów (oczywiście
    gdyby prawo było jednak takie, które zabraniałoby tego, o co pytam).

    "Dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
    Kajko i Kokosz, "Szkoła latania"