  • 1. Data: 2002-03-14 08:18:33
    Temat: Wielka prosba
    Od: "Jan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    Dostałem pismo ze sad na posiedzeniu niejawnym w sprawie o wpis własności na
    podstawie umowy zamiany z dn 3.06. 1996 r postanawia
    1. zwrócić wniosek
    2. zawiadomic, ze w dziale III kw. nr ...z urzedu wpisano ostrzezenie o
    niezgodnosci wlasnosci pana kowalskiego na rzecz panstwa innych kowalskich.
    Uzasadnienie wnioskodawcy mimo wezwania nie uiscili oplaty od wniosku. wobec
    powyzszego sad postanowil jak w pnkt. 1. postanowienie na zasadzie art 16
    ustaw o kosztach w popstepowaniu cywilnym.
    Ostrzezenie wpisano na zasadzie art 6262 $4 k.p.c.

    i co to znaczy dla mnie skoro 6 lat temu dokonalem zamiany i tam podpisalem
    w akcie notarialnym ze notariusz poinformowal mnie o tresci i znaczeniu art
    5, 6 ustawy o ksiegach wieczystych i hipotece z dnia 6 lipca 1982 r z
    poźniejszymi zmianami.
    Pytanie:
    - Co mowi art. 6262 &4 k.p.c
    - co mowia art 5, 6 ustawy o ksiegach wieczystych i hipotece z dnia 6
    lipca 1982 r z poźniejszymi zmianami.
    - Co mam zrobic teraz skoro ktos podwazyl jakas zgodnosc mojej wlasnosci z
    urzedu i wpisal to do ksiegi wieczystej. Jak to sie moglo stac?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    RysiekB.